The Weekend!

Hej hej! 
Har varit borta hela helgen så jag har inte kunnat göra något blogg inlägg :) I fredags efter skolan åkte jag och Sina till min IEC där Yasmin och Georg (andra utbytisar) bor :) Vi kollade på film, spelade lite gitarr och gick och la oss :)
På lördagen gick vi upp tidigt för att åka till Ohio state football game! Det ar super coolt och roligt! The Stadium var så stor och vi vann! 37-22! Efter det åkte vi hem och sov! haha vi var så trötta! Vi åkte och bowla :) Sedan på söndagen åkte vi hem! :)
Vi ska kanske åka till New York Sina och jag med Yasmin och Georg i maj nästa år!!! Det ska bli såå roligt! Det är typ 95 % säkert! Hoppas verkligen! :)
 
När vi kome hem städade vi och jag har gjort läxor! Om exakt 3,5 timma släpps Taylor Swifts nya skiva RED!!!!!! Jag ska åka dit efter skolan imrogon och köpa skivan!!!! :D
Här kommer lite bilder från helgen!
Yasmin, Sina, jag, Georg and Nick!
Yasmin, Sina och jag:)
Georg, jag och Nick! 
The Ohio stadium! 
Yasmin, jag och Sina!
OHIO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0