The Lucky One!

Efter jag kom hem från skolan somnade Sina, Glenda och jag i soffan haha :) Det var skönt. Gjorde sedan läxor var inne på datorn, duschade! Nu har jag och Sina kollat på filmen The Lucky One! Den vaar sååå bra! Och Zac Efron är snygg i den filmen ;) haha
 
Imorgon blir det väl inget speciellt! Skola som vanligt, läxor, ska träna lite när jag kommer hem :) 
På fredag ska jag och Sina åka till Columbus och vara hos våran IEC över helgen. På lördag ska vi gå på en Ohio state football game :D Det ska bli sååå roligt eftersom jag nu förstår reglerna i amerikansk fotboll :)
 
Igår gjorde jag ju MRI. Jag låg inne i dne tuben i 40 minuter, men det kändes som 10 minuter vilket var huuur läskigt som helst!!!! Kan inte förstå de! Att jag låg där inne i hela 40 minuter :O
 
Nu ska jag sova<3 Puss och kram :)
Jag och min tennis coach Walt :D Jag saknar tennis <3

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Det måste varit läskigt att ligga inne i ett rör så länge!
Du får tala om när du får svar från doktorn. Vad skönt det är nu när du mår bättre, det var jobbigt att vara så långt borta när du inte mådde bra! Men nu känns det bättre igen:)
Vad din tennistränare ser snäll ut! Och du är söt som vanligt<3

Svar: Han var huuur snäll som helst ! :) han var bäst :)
Info om mig!

2012-10-17 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0