The Haunted House!

Idag är det lördag kväll! Kom precis hem från the haunted prison!!! Det var så läskigt, tänk dig gasten på Liseberg fast 100 X värre!!! Det var så läskigt, jag klämde nog sönder Sinas arm haha, och det fängelset är hemsökt på riktigt så innan jul ska vi sova där en natt! Eller man sover inte, man går på spök jakt typ! Och jag tog kort idag och såg en massa vita sker på kameran :) haha kanske finns det spöken...... Det var i alla fall roligt!
 
Imorgon ska vi kanske åka till Cedar Point, får se hur vädret blir, ska bli storm här nu unfer veckan! En stor en, det är inte säkert att den kommer till delen i Ohio där jag bor men har ni sett filmen the perfect storm? Det är typ som den, så vi ska få snö under veckan och det kommer blåsa ganska mycket! Fick ett mail från EF att inte vara ute för mycket! Jag och Sina är lite spännda på ett possitivt sätt! Hihi, vi sa ååå det kanske händer mågot spännande haha :) Och om vädret är dåligt får vi ju ledigt från skolan <3
 
Pratade med mormor idag också och det var skönt att prata lite med henne :) <3 Puss mormor <3
 
Imorgon ska vi också städa, åka och hamdla och gräva ur en pumpa! Vad heter det! Jag har inte kommit på dte ordet på svenska på flera dagar!!! Haha aja :) 
 
Lyssnar på Taylor Swifts nya skiva heeeela tiden och den äger fett mycket!
Jag utanför fängelset! Det var huuur kallt som helst! Jag har tre tjcoktröjor och en jacka på mig haha :)
Buuuu
Ser ni den vita pricken? Ett spöke? :) haha
Kallt var det! Glenda ser ut som en liten eskimo :D
Haha glenda ser så rolig ut på denna bild :=)

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Nice picture. Glenda You looks like an eskimo:) and Jess must be hard like a swedish Viking with summer jackets. :). Seems that You are prepared for sandy

2012-10-29 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0