I'd give you the moon if I could.

Hej hej!
Det var ett tag sedan, men jag har inte gjort så mycket. Legat i sängen, flyttat mig till soffan, tillbaka till sängen, ätit något, sovit lite till, pratat med pappa, mamma, syster, varit hos doktorn ett antal gånger, sjukhuset två gånger, ska till doktorn imorgon, ta en massa allergi tester....
Jag pratade med ett medium idag och hon sa att det kan vara allergi mot mat...mmhh hon sa något med mjölk! Jag har ju varot allergisk mot det, sedan sa hon ett slag mot huvudet och att jag borde besöka en läkare kommer inte ihåg namnet på det men men! ÅÅÅ vill verkligen bli bra nu det är ju homecoming week med spirit week och powder puff och allt! Har missat en vecka i skolan nu....
Aja godnatt på er! Hoppas ni mår bra? <3

Kommentarer



Postat av: Anna

Krya på dig! Kramar i massor!

2012-10-08 @ 09:59:59



Postat av: Amanda

Gud hoppas allt blir bra med dig!! <3 saknar dig puss

2012-10-08 @ 13:39:40



Postat av: Monica Palmér

Du får ta och krya på dig nu skruttan. Jobbigt att du är sjuk så länge! Tänker på dig hela tiden och vill bara att du ska bli frisk och kry igen<3
Massor av kramar och pussar!!

2012-10-08 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0