I remember your bare feet Down the hallway I remember your little laugh!

Lyssnar på Taylor Swifts låt 'Ronan'.... Så himla fin :)
 
Idag har det varit skola! Ska till doktorn imorgon eftersom jag har huvudvärk hela tiden :( Hade tennis game today och jag vann :) Jippi <3 När jag kom hem hade Glenda gjort mat och vi kollade sedan på TV :) Har försökt aktivera en sak men det fungerar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blir galen när jag inte fattar saker! Måste ringa eller prata med pappa imorgon så han kan hjälpa mig :)
Nu ska jag gå och lägga mig, har fett ont i huvudet.........
Godnatt <3
Ashley and Emoly :)

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Vi hörs ikväll så hjälper jag dig mitt hjärta:)Alltid

2012-10-02 @ 13:08:50



Postat av: Johan Palmér

Gillar inte att du har huvudvärk så ofta, stå på dig och be dem kolla ordentligt.

2012-10-02 @ 13:09:38



Postat av: Monica Palmér

Älskar dig massor min duktiga tjej!!

2012-10-02 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0