Homecoming!

Hejsan! 
Nu är jag hemma från homecoming, och det var super roligt!
Dagen började med att sitta barnvakt :) Sedan hämtade Allison upp mig så åkte vi och fixade våra hår :) Åkte och hämtade Sina och sedan hem till Allison och fixade oss :) Vi var 6 stycken tjejer, Jag, Sina, Cassidy, Allison, Madison, Kristina and Steasy Nej det är sju hihi Tog kort och åkte och åt mat på Japanese Steak house! Såååå gott, de lagar maten framför en :) LIte coolt! Efter den goda maten ( jag åt kyckling, räkor och lax med ris och sås <3) åkte vi till Madison för det regnade. Vi var där i typ 20 minuter, åkte till en park för att ta kort med  några killar, det regnade men det gick bra! :)
 
Sedan åkte vi till dansen! De dansar ju på ett speciellt sätt här i USA, en dans som kallas Grinding. Väldigt annorluna haha men det var roligt :) De spelade Taylot Swift ett antal gånger vilket jag tyckte om :D
 
Efter dansen hämtade Glenda oss, nästan alla andra åkte till andra fester men vi åkte hem :)
 
Så det var min homecomig :) väldigt rollig! :D 
puss och godnatt här kommer lite bilder :)
The ticket
Jag, Kristina, Cassidy, Madison and Sina <3
Jag, Cassidy and Sina :)
My Girls <3 
Jag och min andr syster hihi <3
Steasy and me :)
Cassidy and me
Jag
Japanese steak house
Jag och Jordan :)
Maten de lagade framför oss :=)
Hela gänget samlat :)
<3
Haha
Yey! The awesome foreginers! och killarna :)
Allisons lillebror :)
Haha
My Ziiii <3

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Vilka fina bilder och vilken tur att du mådde bättre så du kunde gå på homecoming:)
Du är så vacker!!

2012-10-14 @ 08:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0