Don´t you worry child!

Hej hej!
Kom precis hem från avslutningen med tennis teamet! Jag fick en björn som spelar tennis och saker att sätta fast på min jacka som jag ska köpa! :) Sen fick jag ett diplom :) coachen var så söt, han sa en massa fina saker till mig! Kommer verkligen sakna tennisen! Men den börjar ju till våren igen! Och imorgon ska jag börja med basket! :D
 
Idag hade vi ingen skola på grund av stormen, så Sina kom in imorse när hon hade duschat och jag trodde hon skulle väcka mig... Så säger hon att vi är lediga!!! ÅÅÅÅ vad skönt det var att sova! Vi kollade på film och åt god frukost! :) har spelat gitarr också <3
 
Imorgon blir det nog skola eftersom det inte regnar så mycket och vädret börjar lugna sig :) Nu ska jag gå och lägga mig, Sina och jag ska lyssna lite på Taylor Swift innan vi somnar!
 
OCH jag ska köpa biljetter till hennes USA tour! (taylor swift asså)!!!! Hon kommer till Cleavland vilket ligger 40 minuter här ifrån och Jess dotter kan få tag på riktigt bra biljetter och Cassidy vill också gå så hon kan köra dit :) ÅÅÅÅ är så taggad! Måste få biljetter först men det löser sig eftersom jag fick tag på Justin Bieber biljetter till Sverige nästa år så borde jag ju få biljetter till Taylor Swift! Och plan B är att hon kommer till Columbus också och min IEC bor där så det är ju en plan B :)
Cassidy och jag <3
OCH HON KOMMER TILL SVERIGE!!!!!!!!! Då kan jag gå två gånger!!!!!!! :D
YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS <3

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Vad kul med TS. Kul att se henne där också. När kommer hon till Columbus ? Har du ingen. Plan c d e....

Verkar som ni klarat er hyfsat från Sandy ?

Svar: Hon kommer till Columbus den 8:e maj :)
Info om mig!

2012-10-31 @ 08:14:33



Postat av: Mikaela

OMG Jennifer! Vet du när hon kommer till sverige?)

Svar: Typ om ett år!!!!! Så vi kan gååååå!!!!!! <3
Info om mig!

2012-11-01 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0