Begin Again!

Hej hej!
Idag är det torsdag och då betyder det att det är FREDAG imorgon! Det ska bli så skönt! Har haft OGT's hela veckan (Ohio graduation test) inte jätte lätt precis! Idag blev jag så arg när jag satt och gjorde Science testet! Hur ska utbytestsudenter kunna veta alla dessa konstiga ord! Så på en fråga jag absolut inte visste vad jag skulle skriva, skrev jag på svenska att jag tyckte det var dåligt att vi skulle behöva göra testet! Haha, får se den personen som rättar mitt prov haha!
 
Nu ska vi kolla på filmen taken för Sina har inte sett den och vi ska se tvåan på bio imorgon! 
Puss och kram! <3
SNYGG

Kommentarer



Postat av: bieber.blo.gg

Hej på dig! Nu är det så här efter många månader har jag alltid velat skriva en novell för har inte redigt vågat för har varit lite för feg att visa upp mina texter, men idag bestämde jag mig för att öppna en novell. Blev en ny design och första kapitlet är nu uppe :)

Novellen heter "Take a shot for me?" och handlar om: Dyra bilar och stora fina herrgårdar är en del i staden Starbuck. Alla lever efter mottot och varje dag blir en ny utmaning. Iallafall för Ashley. I mitten av gymnasiet börja hennes vänner frysa ute henne och hela världen går ner för den lilla flickan som en dag inte vill leva längre. Tills en ny kille vid namn Justin börja i samma klass, kan han vara nyckeln till lyckan?

Kanske faller dig i smaken? skulle verkligen vara snäll om du ville läsa den:)

Du hittar den här: http://jdbieberstory.blogg.se/
Kommentera gärna med åsikter och liknade, kram <3

Svar: Självklart ska jag läsa den! Jag älskar noveller <3 Tack! :)
Info om mig!

2012-10-26 @ 12:12:35
URL: http://bieber.blo.gg/



Postat av: Anna Sjödin

Kör hårt Jennifer, det är rätt, man ska alltid skriva något på proven, även om man inte tror man har en aning. Jag tror på dig!

Ta hand om dig!

Puss & kram!

2012-10-26 @ 23:25:10



Postat av: Monica Palmér

Jag kanske gör likadant idag på min tenta. Hittar på lite grann:)
Fast då får jag väl skriva på finska eller nåt;)
Ei sa peitää
Kram o puss<3

2012-10-27 @ 07:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0