Who's going to be the president!

Hej hej! Nu har jag suttit framför tvn hela kvällen och tittat på the election! Om Obama får Ohio så kommer han bli president igen! Det är så otroligt jämt! :)

Idag var det skola som vanligt! På matte lektionen var alla elever borta så det var bara jag och matte läraren! Haha så jag gjorde inte så mycket på den lektionen :) efter skolan åkte Sina och jag hem, vi gjorde sedan amerikanska pannkakor :D mums. Vi åkte till basketen och sedan hem :) åt mat och sedan suttit vid tvn! :D godnatt <3
Här kommer en bild på mitt tennis lag vi tog i somras :D


Kommentarer



Postat av: Mandy

Har precis startat en ny novell om One Direction, jag hoppas att du vill läsa den, och ge både dålig som bra kretik.

Ha en bra dag! Kram

2012-11-07 @ 13:34:01
URL: http://storys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0