We are the stars up in the sky!

Hej hej!
Idag har det varit skola :) Det var kul! Ska kanske få åka med en klass till Whasington D.C i vår eller något! Det ska bli kul om jag och Sina får följa med :)
Efter skolan åkte vi hem, åt mat, kollade på Ellen DeGeneres (stavning) One direction var där och sjöng! De är så bra! <3 
Skypade med pappa en lite stund, åkte efter det till basketträning! 
Imorgon ska jag köpa Taylor Swift biljetter!!!! Är sååååå taggad! Hoppas de finns kvar efter skolan <3 Det kommer bli jag, Cassidy, Allison, Yasmin från Tyskland och Georg från Norge! Ett gött gäng <3
Nu lyssnar jag på Christina Agiulera's nya album, tycker inte om henne i vanliga fall men hennes nya skiva är så bra! :D 
Kollade på halva grey's anatomy efter träningen men jag är så trött så ska sova nu :)
godnatt <3
Här kommer lite pictures :)
Basket <3
Sina and I :) Tycker inte om linnena för man får så tjocka armar i dom haha
Megan, jag och Sina :)
Toriiiiiiiiii :D
Jaime and I! Love her <3
Här är liraren med spenst! :D haha
Jag och Claire! :)
Detta är mannen med 100 jobb! Haha! Han är den roligaste peron jag träffat i USA! Han är track coach, cross country coach, basketball coach, vikarie, busschafför, körskolebilförare eller vad det heter! :) haha men han är så himla snäll och rolig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0