Thanksgiving mm.

Hej hej! 
Igår var fösrta dagen på lovet! Det startades med 2,5 timmas basket träning mitt på morgonen, men det var kul! Sedam åkte vi hem och fixade oss för att sedan åka till bion och kolla på den nya twilight filmen!!! ÅÅÅ vad bra den var! Kan inte förstå att det inte kommer någon ny twilight film :( wääää
Men den var jättebra!
 
Idag har det ju varit thanksgiving! och den dagen består i stort sätt med att äta mat, äta mat, äta mat och kolla på american football! Sedan äter man lite till haha! Men det var gott :) Speciellt alla efterrätts pajer :D 
Nu är klockn snart halv elva på kvällen, så snart kommer Stacey och hämta upp oss :) Ska åka vidare till Jordan och vara där tills klockan 3.30, sedan åka till ett mall :D Ett stort mall! De har alla butiker som jag tycker om :D Så inatt blir det shopping. Det är ju Black Friday! Ocg för de som inte vet vad det är ska jag  nu förklara! Det är när alla affärer och mall i hela USA under thanksgiving öppnar klockan 24.00 eller senare. De rear ut allt jättebilligt, speciellt elektonik saker :) Det är absolut kaos överallt har jag hört! Folk slåss! Men det ska jag försöka att inte göra :D haha
Bilder kommer imorgon för jag måste iväg nu! Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0