Snart är det lov!

Eller lov vi är lediga i fem dagar men det kallar jag lov :) igår (söndag) var det AMA's vilket jag satt och kollade på!!!! Älskar alla sådana saker på tvn och man kan se det live och inte sent på natten :) det är bra! Taylor Swift vann och sjöng!!! Längtar tills hennes konsert! Jag hade tur som hittade biljetter! Touren såldes slut på 7 min! :) Justin Bieber sjöng också! Helt underbar är han! Han vann också alla sina kategorier och artist of the Year! Han äger <3
Vi hade också kör föreställning igår, jag trodde att vi skulle sjunga och lite så men det visade sig vara en kyrksak! Inte det roligaste men men :)

Idag har det varit skola! Första period hade jag franska, det visade sig att vi hade ett test och jag hade glömt det men det var jätte enkelt så det var ju skönt haha :) sedan i engelskan kollade vi på film, ska göra det imorgon också! Sedan var det history och där kollade vi på en film om det första världskriget!
Efter det var det kör, och eftersom vi var så duktiga igår på uppvisningen så fick vi prata hela lektionen! Haha :) sedan var det study hall! Lunch, study hall, govenment ( där vi kollar på film också ) sedan matte :) hade sedan baket i 2,5 timma! Alla killar satt och kollade på hela träningen vilket var lite pinsamt! Men jag körde på med full fräs ändå :D sedan hem, jag lagade korv stroganoff mums :) Sina älskar det! <3 kollade på the notebook för den gick på tv! Jag och sina satt och stor bölade! Haha :)
Nu ska jag sova :) imorgon blir det halv dag i skolan, sedan basket och sen loooooov!!!!! Det ska bli skönt! :) puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0