Jaha!

Idag var de skola! Man fick ge blod i skolan idag men jag ville inte det seru! Är rädd för nålar och sådant! Hihi. Vu hade vikarie i Historia så det var en rolig lektion :D 
Efter skolan hade vi fotografering med basketlaget! :) Sedan träning ocg fys, min hals är fortfarande inte 100 % frisk men det går att träna :)
 
När jag kom hem åt vi mat, Glenda hade gjort meatloaf :) vet inte vad det är på svenska, har glömt ordet hihi :) Sedan kom smällen!!!!!!!!!
Taylor Swift kommer inte till Cleveland!!!!!!! Men hon kommer till Columbus där min IEC bor så jag ska gå där istället! Jag har faktiskt många planer om det inte skulle fungera haha! Här missar man inte Taylor Swift i först laget! :) 
 
Imorgon är det torsdag och det betyder premiär för Breaking Dawn part 2! Och jag sak inte gå eftersom det är klockan tolv på natten! ( Eller jag ville gå men fick inte för mina värdpäron eftersom det är skola dan efter ) Men jag förstår dem :)
 
Har tagit bilder på valparna nu så vi kan sälja dem :) 
Godnatt och puss <3
Valp
Heeeej!
Yey! Jag lägger upp fler bilder från basketen imrogn för jag är uber trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0