High School Musical

Hej hej!
Idag har varit en bra dag! Det var internationella krama en utbytesstudent idag! Haha så det var kram kalas i skolan idag! :D
Vi hade halv dag idag så vi slutade klockan ett, efter skolan åkte Cassidy, Kristina, Allison, Jordan, Madison, Sina and Katie till Bryan's buffert! Det var såååå gott! Man fick ta hur mycket man ville och fet var Kina mat! Jag älskar Kina mat! :) vi åkte tillbaka till skolan för att ha basket träning. Den slutade klocka fem, vi åkte hem, åt mat, duschade och sedan tillbaka till skolan för att se skolans musikal! Den var sååå bra! Rolig och underhållande. Alla är så duktiga och det var så coolt! De hade riktiga myggor att sjunga i! Crew som arbetade bakom scenen! Och de hade mikrofoner och allt! Det var coolt!
Nu ska jag sova! Imorgon blir det skola och så har jag träning från sex till halv nio! Kul på en fredag kväll! Skulle gått på bio med några kompisar men det kan jag inte nu. Men men! Bion finns ju kvar till någon annan dag Hahah!
Puss och godnatt<3 här kommer en bild från ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0