Hejsan svejsan!

Hej på er hemma i Sverige!
Idag harde jag min första basket träning och den bvar tuff! Har ju inte tränat på 5 veckor eftersom jag har haft hjärnskaning! Men det är kul att komma igång med träningen och träffa alla kompisar och nya vänner :) Nu ska jag krypa ner i sängen och sova! Haha jag svarade precis Sina på svenska eftersom jag skriver på svenska och hon frågade... What are you doing? And I was like.... Jag skriver på min blogg och hon bara what? Haha det var kul :)
Här kommer några bilder från igår :)
Stromen Sandy har åkt iväg nu eller vad man nu säger! Det har kostat USA 50 biljoner dollar i skadestånd från stormen och 60 människor har dött :( Det är sorligt! Men jag är glad att Ohio inte skadades så mycket mer än översvämning och blåst.
My beautiful and amazing tennis team <3
Karyn and I :)
Coach Walter and I :) He's the best coach ever! :) Haha han blinkar :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0