But I don’t wanna dance if I’m not dancing with you!

Hej hej!
Igår hade jag varit i USA i 100 dagar! Tiden går så himla fort.... Jag har gjort en tredjedel av mitt åt här i USA! Helt otroligt.
 
Igår var det basket träning efter skolan, sedan hem, kollade på Vampire Diaries!!!! Så grymt <3
 
Idag var det skola, i the government class somnade alla haha! Vi såg på film och en efter en somnade! Haha det var så roligt :) Det är min favvo class! Alla är som en liten familj :) Igår höll vi på att skratta ihl oss under lektionen. Nate började bli lite gasig i magen hihi så helt plötsligt säger han tyst, jag måste prutta! Haha och alla började skratta sedan stod han presis utanför klassrummet och ja... Haha det var så roligt!
Idag hade vi de första matcherna i basketen. Eller det var övningsmatcher så vi spelade mot andra skolor! Jag sprang runt som ett fån på plan. Haha visste inte riktigt vad jag skulle göra haha :)
Nu är jag hemma, har träning imrogon sedan blir det bio med Sina, Ben och Ryan! Vi ska se here comes the boom :D 
Godnatt :)
Här kommer lite bilder :) 
Jamie, jag, Tori and Mia :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0