Äntligen fredag!

Nu är det fredag! Det är så skönt! :) 
Har haft skola! Jess hade satt en stor blå lapp på min jacka där det stod 'I farted' haha jättekul! Den gick jag runt med i skolan! Haha :) men jag ska ge igen ;)
 
Har haft basket träning och jag lagade middag :) det blev jättegott, kyckling och broccolli gryta :) Har precis duschat, har börjat läsa en engelsk bok som heter The lucky one! Har sett filmen och den är ju bra så hoppas att boken är det men den är ju skriven av Nicholas Sparks så det borde den vara :) 
 
Liz fyllde år idag så vi åt glass i skolan :D
Imorgon fyller Jess grandson år så vi ska åka till hans familj och fira han :) Imorgon på förmiddagen blir det basket från 8.30 till 13.00 :) 
 
Godnatt :) nu soterar jag mina spellistor på spotify! Och One Directions nya skiva har kommit ut och den är meeeega bra! :D <3 puss på er

Kommentarer



Postat av: Amanda

ÄLSKAR ONE DIRECTIONS NYA ALBUM!! :D Hoppas du har det bra i USA :) <3

2012-11-10 @ 11:05:17



Postat av: Andrea

Jag har precis läst The lucky one! Den är såå bra och du kommer inte kunna lägga ifrån dig boken! <3

2012-11-10 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0