Visum!

Hej hej!
I helgen har jag bokat mitt besök på Amerikanska Ambassaden! Jag hade tänkt sätta mig i lugn och ro och fixat det på onsdag, men min kompis skickade ett sms att man var tvungen att göra det senast i lördags!!! Så då blev det upp tidigt och börja fixa med det! Så nu har jag bokat en tid på ambassaden i Stockholm den 9 juli! Hoppas jag hinner få tillbaka mitt pass och visum innan jag åker. Om jag har otur kan jag få det 23 juli, jag åker ju den 22, 23 eller 24 juli! Aja, det löser sig. Finns ju inte så mycket jag kan göra åt det nu!
Hoppas alla har haft en bra helg för det har jag!
Kram<3

Kommentarer



Postat av: Anonym

åker också till usa i höst! ❤

2012-06-03 @ 13:53:55
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0