People haven't always been there for me but music always has!

Heeeeeeeej!
Igår damp Justin Biebers nya skiva Believe ner i min brevlåda! Och gissa vad som spelas på repeat på min telefon? Jo hans låtar, de är så bra:D
I fredags var jag och tog spruta, gjorde inte ont faktiskt;) Nu håller jag på att göra en recept bok till min värdfamil!
Pappa ringde idag till EF och undrade hur det gick! Då slank det ur dem att jag har en värdfamilj!!!!! Är så glad:D Jag vet ingenting om dem eller var jag kommer bo eftersom skolan där jag ska gå måste ha mitt vaccinationskort som jag ska skicka in till EF så fort min madre kommer hem :) är så taggad. Hoppas alla har det bra i det fina sommarvädret! Ska fortsätta att lyssna på Justin! Hihi<3

Kommentarer



Postat av: Kajsa

Åh vad kul!!!!!!! :DD

2012-06-19 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0