I'm free, free fallin!

Idag har det varit skolavslutning! Jag är så lycklig just nuuuu! Nu är jag fri, fri som en fågel:) Fällde en liten tår i klassrummet när jag skulle krama om alla;( kommer sakna min klass mycket;) Efter skolavslutningen gick jag och några kompisar till Egg & Milk och åt lite brunch. Det sa smaskens i magen;) På fredag ska jag ta spruta mot någon konstig sjukdom, vill ej stava till det;) Så vem vet, EF kanske har något på spåren, hoppas jag snrt får värdfamilj! Idag ska jag ringa några samtal och lite så. Ha det bäst för det har jag<3
Elin och Kristin! Egg & Milk
Susanna och Ellen! Egg & Milk
Ebba och Andrea! Egg & Milk
Elin, Kristin och jag!
Andrea, Susanna och Ellen!
Susanna och jag!
Kristin, Ebba, Andrea, Susanna, Elin och Ellen! Kommer verkligen sakna dom! <3

Kommentarer



Postat av: Andrea

Gosiiii dåååååå

2012-06-14 @ 08:40:31



Postat av: Matilda

Hej! Jag ska åka som utbytesstudent i sommar till Kanada, länkbyte? :)

2012-06-15 @ 13:22:00
URL: http://matildacanada.blogg.se/



Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-17 @ 11:25:55
URL: http://flizanlizan.blogg.se/



Postat av: Krelin

Pluuuttiiiissssseeen hörrru, hoppas att det inte gjorde allt för ont med sprutan hihi. Hur går det med värdfamilj?????

PÖÖÖÖSSSzen och kramen

2012-06-19 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0