Glad och överlycklig!

Nu sitter jag med ett stort leende på läpparna, det är så att nu har jag ingenting kvar i skolan! Det är sååå skönt. Nu kan jag bara njuta de sista skoldagarna av att träffa alla mina underbara vänner! Usa är så nära nu! bara 44 dagar kvar nu tills jag åker(ungefär), vet inte exakt när jag åker:) Idag fick jag reda på att min kompis Ebba som också ska åka till Usa ska åka den 16 Juli! Jag kan inte fatta att om 44 - 45 dagar ska jag åka till USA!!!! Det känns ganska så bra:D Men sammtidigt är det lite jobbigt, alla jag vill träffa och umgås med innan jag åker! Jag ska jobba halva tiden jag är hemma också så det blir tajt, men det löser sig nog:) Nej nu ska jag sluta skriva och bege mig till tandläkaren!
Puss och kram<3
Här får ni en bild på mig och min underbara syster!<3


Kommentarer



Postat av: Nathalie - Noveller

SV. Åh tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir :D

Nästa kapitel kommer upp på tisdag!

2012-06-10 @ 21:17:16
URL: http://torpenbergs.blogg.se/noveller



Postat av: Christine

Hej, såg att du kanske är intresserad av 1D-noveller? Ta en sväng förbi min och lämna gärna en kommentar när du ändå är på gång! Kram xx

2012-06-10 @ 21:58:57
URL: http://whenimtaken.blogg.se/



Postat av: Nathalie - Noveller

SV. Great! Ja, de kapitlena är verkligen lite sådär extra bra ;)

2012-06-11 @ 15:14:19
URL: http://torpenbergs.blogg.se/noveller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0