Gaaaaaaaaaahhhhh!!!!

Jag blir så arg på denna * dator, snart slår jag sönder den........Pappa ska beställa en ny dator som jag kan ha när jag åker till USA! Men det lär väl bli inte nu i alla fall... Men denna dator som jag har hittar inte mongo bilderna på mongo datorn! gah
Men men, igår var jag och sa hejdå till min kompis Melodie som åker tillbaka till Frankrike nu:( Imorgon åker hon hem:( Hon sa till mig igår att du kommer ha ditt livs bästa år någonsin och jag blev så otroligt taggad av henne. Hon sa att man kommer träffa så otroligt många fina vänner och växa så mycket i sig själv!! Å nu vill jag bara sätta mig på planet och åka! :D
Snart ska jag iväg och jobba, sen när jag kommer hem ska jag fortsätta att jobba... Mycket jobb, men det är bara att tänka på pengar och att man kan shoppa loss i USA!! Idag skickade jag ett mail till EF när jag kommer få info om min värdfamilj! ÅÅ vill bara attt dom ska ringa nu så att jag slipper gå runt med telefonen heeela tiden! Ni får inga bilder idag efetrsom datorn är MONGO!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0