Distance may keep us apart but i will not stop loving you!

Hej mina vina vänner! (Om ni läser detta)
Tänker just nu på alla mina underbara vänner jag har runt omkring mig! Jag kommer sakna alla så himla mycket<3
Jag har nog inte berättat att jag har fått värdfamilj! Eller det har jag nog, hihi:) När jag får reda på mer så kommer jag skriva det här! Haha, jag vet inte ens vilken stat jag kommer bo i:)
Denna vecka är smockfull med saker, och jag har börjat få en sådan jobbig känsla! Jag har träffat mina underbara vänner som jag inte träffar så ofta(vlket är synd) och jag har så mycket att göra och då har ju jag börjat tänka på tänk om detta är våran sista kram innan jag åker. Det är ju en månad kvar tills jag åker, ska jag då säga "Hej då min vän, vi ses om ett år typ, men jag åker om en månad" haha det är lte konstigt.
Jag hade i alla fall en väldigt bra midsommar på tal om ingenting:) synd att det ös regnade så man inte kunde dansa kring midsommarstången! Men det kan man göra nästa år! Då är jag hemma i Sverige igen! Nej sånna tankat får man inte tänka på! Jag ska tänka på vilket kul år jag har framför mig och vad jag kommer lära mig! Vilket långt och meningslöst inlägg! Haha
Puss<3
Sä här går det väl till när man har extremt tråkigt! Haha, men nu ska jag vara lite social och sedan åka till jobbet!

Kommentarer



Postat av: Mikaela

Tur då att vi har en hel flygresa tillsammans framför oss plus 2,5 veckor på camp för jag vet inte riktigt hur jag skall hantera att inte få träffa dig på 10 månader när man är van att ses nästan vare dag. Vem skall nu light up my dayed sitt underbara skratt ? Jag älskar dig mest i världen bästa vän!<3

2012-06-24 @ 12:03:07
URL: http://myownamericandream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0