3 veckor, 6 dagar och ungefär 12 timmar!

Haloj haloj!
Så kort tid är det kvar tills jag sitter på ett flygplan bort från Sverige! 3 VECKOR!!! Det är ingenting;) Jag kom ihåg den 28 Maj 2011 då jag anmälde mig på skojj och tänkte 'Man kan ju alltid anmäla sig och se vad som händer'. Mina kompisar och jag fantiserade oss bort hur det skulle vara att bo i usa!
Och nu sitter jag här hemma och har börjat lägga fram saker som ska ner i resväskan! Det är riktigt läskigt faktiskt! Det är en konstig känsla som inte går att beskriva! Aja...
Idag är det strålande sol i Kullavik och jag ska snart bege mig till min kompis Andraaaa! Vi ska sola och kanske åka ut med hennes båt, vi får se hur det blir med det eftersom det blåser jättemycket!
Här kommer en bild på min rosa stora resväska som jag köpte igår! Väldigt fin enligt mig;) haha
Ni får en bild på den sen! Datorn dampar så jag lägger upp det sen! Nu måste jag dra... Ha det bra!<3

Kommentarer



Postat av: DirectionerStorie

Hej, vi är två novellbloggare och skulle vara kul om du ville besöka våran blogg och ge någon av novellerna en chans. Det vore jätte kul, hoppas verkligen du kommer gilla någon av dom. Kram!

2012-06-28 @ 00:45:08
URL: http://directionerstorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0