Trött;)

Hej hej hallå!
Sitter gär i min ensamhet och äter lite frulle frukost! Ska jobba därför är jag uppe kl sju;) Jag räknade ut i min kalender att den enda lediga dagen jag har kvar innan jag åker är nästa torsdag!! En dag! Det är sjukt! Jag menar, jag har inte sagt hejdå till någon av mina kompisar:( jag får åka runt en dag och knacka dörr, haha:) 
 
Nej men idag ska jag och mamma åka och köpa alla saker som fattas till min resväka! haha det är mycket må ni tro!! 
Tänk när jag går in här och lämnar min familj för ett helt år! Bara två veckor kvar, lite blandade känslor har jag nu som inte går att beskriva! OJ nu måste jag skynda mig ska vara klar om 25 minuter för att minte missa The Bus! ;)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0