Ef har en sjukdom som kallas schizofren!

Nu är det så att igår kväll fick jag ett mail från min IEC Jeryl som bor i Nebraska! Där stod det info om min värdfamilj och allt var frid och fröjd och kändes bara allmänt gött:D Sedan hände det som inte får hända! Alltså 4 dagar innan jag åker alltså i morse säger min IEC att jag kommer bo i ohio! Ringde EF i Sverige och dom hade ingen koll alls! Visste inget alls! Så nu väntar jag på EF att dom ska ringa för But nu är jag en liten gnutta frustrerad!!!! Ha det bra! Ska åka hem idag från Strömstad! <3


Kommentarer



Postat av: Kajsa

Vaaa??? Ska du bo i Ohio nu??

Svar: Ja :) haha allt är kaos kommer skriva på bloggen om allt snart! :)
Info om mig!

2012-07-19 @ 15:08:42
URL: http://mybigamerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0