Boston here I come!

Heeej! 
Nu har jag inte bloggat på så länge! Eller inte så stora inlägg!
Ska gå och lägga mig nu, klockan är 11 och vi ska upp kl sju imorgon för att åka till Boston!!!! Det ska bli jättekul! 
Igår var det karaoke kväll och det var hur roligt som helst. Vi svenskar sjöng we will rock you med Britney Spears och alla tyckte att vi var bäst!! Hihi eller enligt mig var vi det;) Sedan körde jag och några tyska tjejer Single Ladies med Beyonce, Där gjorde jag även några moves:) haha Man fick Ben & Jerrey glass emn jag hoppade över den:) Jag har tagit en massa bilder på maten här så det känns som jag har en matblogg:) 
 
Idag började de riktiga lektionerna! Eller det är bara roliga lektioner! Idag lärde vi oss hur man hittar i Boston på enklaste sätt! Och på engelska gjorde vi en namnlek. På morgonen kollade vi på någon film om en massaker, jag var så trött så jag kunde sova stående! Efter lektionerna var det aktiviteter! Jag och några andra tyskar och danskar lärde oss hur man spelar typ amerikansk fotboll! Det var jobbigt! När vi var klara gick jag och svenskarna till middagen, när jag kom fram till kafeterian så märkte jag att jag hade tagit någon annans rumsnyckel och kort!! Gahhh så jag fick springa hela vägen till the football field och lämna tillbaka det! Det hjälpte inte att det var gassande sol och fuktigt ute! kände mig som ett fetto;) När vi hade ätit så spelade min klass som vi fick idag nbeach volleyboll! Vi vann första matchen men förloradev den andre! Efter det gick jag och duschade för att sedanspela tennis med några andra på campus! Det var kul, men det slutade med att jag, Nathalie och Rasmus spelade ett basketspel med en tennisboll eftersom vi bara hade två racket och var typ 10 personer! 
 
Sen gick vi hem till våra dorms och köpte lite snacks medan vi kollade på invigningen av OS. Och nu sitter jag här i min säng och väntar på att min japanske rumskompis. Seg som vanligt hihi! Imorgon bär det av till Boston som sagt så vi får äta frukost en timma tidigare än vanligt! På söndag ska vi till New Port Beach och på måndag ska vi, äsh jag kom inte på vad vi skulle göra på måndag men på tisdag ska vi i alla fall åka till ett mall:D
 
Kram på er!
Här var gårdagens lunch!
Serena från Norge och mikaela!
Dagens frukost! och nej den stora runda bullen är ingen dounut utan en beagel!
Vi hittade en coca cola buss:D
Dagens lunch!
Här är svenskarna och en tjej från tyskland och en tjej från Nya Zeeland! 
Haha vi hade as kul med denna stora xxl tidningen!! Vi var hur trötta som helst och det var kväll:) så vi skrattade åt hur stora tidningar usa har!! Haha
 
Godnatt! See Ya!

Kommentarer



Postat av: Kajsa

Vad kul att åka till Boston! Hoppas ni får shoppa lite då haha :D

2012-07-28 @ 09:09:48
URL: http://mybigamerica.blogg.se



Postat av: Kerstin Korhonen

Låter som du trivs och har fet bra!!! Boston är en härlig stad. Ha kul och va rädda om er! Pussa på Nathalie fr oss! Kram

2012-07-28 @ 09:57:21



Postat av: Johan Palmér

Hepp. Ha de bäst i Boston. Kan du kolla din mail:) Puss

2012-07-28 @ 12:52:06



Postat av: Monica palmér

Verkar som ni har fullt upp!
Fetbra som Kerstin skriver:))
Puss på dej<3

2012-07-28 @ 22:35:17



Postat av: Monica palmér

Verkar som ni har fullt upp!
Fetbra som Kerstin skriver:))
Puss på dej<3

2012-07-28 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0