You got me good and I feel so good girl!

Heysan sveysan!
Lite rolig stavning på det! Man får ju vara lite kreativ haha!
Idag såg vi ganska länge och sedan skypade jag med min lillasyster i typ 2 timmar! :D Hon ser så vuxen ut! Haha hon sa en rolig sak! " Du Jennifer, det ända som är bra med att du är borta är att när jag äter något onyttigt behöver inte jag känna mig sämre! För jag vet att du äter onyttigt typ hela tiden" Haha hon är för underbar!
Det regnade på morgonen så jag trodde det inte skulle bli någon tennis men det blev det !! Jippi! 
 
Idag spelade jag min första dubbel tennis match! Vi förlorade med 8-7 :( men jag hade jättekul och fick in  några bra bollar! Så det var bara roligt att spela!
Imorgon är det första skoldagen!!!!! är jätte taggad. Väskan är packad, träningväskan är klar, kläderna är frammeoch jag är nyduschad! :D Ett stort plus till mig! Klockan ringer 05.45 för att ta den stora gula bussen klockan 06.50! Jag har då lyxen att bara behöva gå 10 meter utanför mitt hus så står bussen där ;) gött mos!
 
Pöss på er! Och idag började min gamla klass skolan! (eran tid tror jag) Hoppas ni hade det bra!!
Detta är en lemonad/ice tea drink som heter palmer!! Haha tyckte det var väldigt kul <3
Jag måste bara tacka mina underbara föräldrar för att de låter mig göra detta!!! Det hät året kommer bli en av det bästa sakerna som jag kommer göra!! Älskar er mamma och pappa! Jag märker redan att jag har utvecklats och blir modigare för varje dag som går! Jag vet att jag kommer klara detta år galant, med motgångar. men allt ska inte vara en dans på rosor! Det är när man gör fel som man lär sig! :D jag har varit rädd för så små saker. Tex ringa till folk! Nu ringer jag bara utan problem, jag har ringt till min tennis coach utan problem!
Aja jag lan pladdra på i evigheter men jag ville bara säga att jag äslkar mina päron för att jag får göra detta! Jag kan nog aldrig tacka dom tillräckligt mycket för det här! Puss

Kommentarer



Postat av: Linnea

Haha aww älskar dig! <3 puss

2012-08-22 @ 11:26:07



Postat av: Monica palmér

Om det är någon som är värd att få ett sånt här år i USA så är det du! Det finns inte någon som du och vi älskar dig för den du är och är så stolta över dig!!
Du kommer lära dig så mycket nytt och bli modig och få så många nya vänner. Vänner för livet!
Njut av tiden och passa på att lära dig massor.
Älskar dig masssssor<3
Puss från dina päron:)

2012-08-22 @ 22:50:10



Postat av: Johan Palmér

Underbart. Världens finaste. Du vet vad jag alltid sagt och kanske pushat dig på. Varje gång du går utanför din komfortzon och det blir lite obehagligt utvecklas du mer än du anar. Och till slut är det inte ens obehagligt att gå utanför sin komfortzon och då finns inga begränsningar:). Älskar dig. Ppp

2012-08-26 @ 09:42:07



Postat av: Johan Palmér

Arnold Palmér är rätt stor och poppis i USA

2012-08-26 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0