This one's for you and me Living out our dreams We're all right where we should be

Heeej! 
Nu blir det ett sådant tråkigt inlägg men jag stupar snart i sängen av trötthet! Idag har varit en sådan slappedag! Har kollat på tv, film och spelat spel! har skypat med underbara Andrea och Nathalie! Skulle skypat med söta Mikaela men jag är så trött så jag håller på att döööö:( så vi får göra det imorgon <3 Nu klockan halv tolvpå kvällen tyckte Glenda och Jess att det skulle vara kul att visa oss var bion låg, så vi åkte ut och kollade vilka bios som gick nu :) hihi de är så härliga! Sedan åkte vi runt och försökte hitta en mörk plats så att vi kunde titta på ett stjärnfall, men det var för ljust så vi åkte hem igen!
Nu måste jag sova för mina ögon går i kors! Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0