Shopping!

Nu har jag besökt mitt första amerikanska mall! Och det var verkligen STORT... fyra våningar proppfyllda med huuur många affärer som helst! Jag hann bara gå in i fyra affärere för vi fick bara två timmar på oss. Så först gick vi in i Victoria's Seacret och det var drömmen, allt är i rosa och allt är så fint:) Jag köpte ett nattlinne och en liten tunn morgonrock att ha över! Då fick jag en jättestor rosa väska! Haha:)Sen var vi inne på A&F och Hollister och Forever 21 också! Det var allt vi hann hihi:) Sen var det bara att lämna det stora shopping centret och åka tillbaka!
Nu ska jag ut och springa! Pusssss<3
Sofia och jag inne på Victoria's Seacret
Victoria's Seacret
Hihi
Detta jag köpte och fick! 

Kommentarer



Postat av: Syster

Åh vilket gulligt nattlinne! Puss <3 älskar dig

Svar: Tack! Puss älskar dig med! :)
Info om mig!

2012-08-01 @ 22:13:01



Postat av: Monica palmér

Det var ett fint nattlinne du köpt! Du är så söt!
Nu börjar det närma sig avresa till din familj. Ska bli spännande va!!
Hoppas du får ihop din packning när du ska åka från campet.
Puss o kram<3

2012-08-03 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0