Philadelphia airport!

Nu sitter jag på flygplatsen i Philadelphia! Mitt plan går om 2 timmar och jag har inget att göra förutom att lyssna på musik! :) den första flygresan tog bara en timma och gick jättebra eftersom jag sov hela tiden;) hihi Är lite piggare nu i alla fall<3 denna flygplats jag är på nu är fett stor! När jag hoppade av flyget från Boston här var jag som en vilsen hund! Men det löste sig UTAN hjälp och jag hittade en buss som tog mig till gate F36 :) så nu sitter jag här och har ätit en macka med konstig senap på:) spännande! Om tre timmar möter jag min värdfamilj!!!!! :D här kommer en bild när vi var i Boston! :)


Kommentarer



Postat av: Monica palmér

Vilket härligt leende Jennifer! Du är en solstråle hela du<3

2012-08-04 @ 22:48:39



Postat av: Kajsa

Skönt att allt gått bra hittills, du är så duktig!! :)

2012-08-05 @ 23:17:51
URL: http://mybigamerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0