Nu börjar det närma sig!

Hej hej Sweedz!
Idag har varot sista skoldagen på camoet och det var jättekul! Fick godis och lite smått och gått:) Nu håller jag på att packa min resväska! Ska springa och leta efter en damsugare så att jag kan dra ur luften ur mina vakumpåsar:) Ikväll blir det 'prom' och graudation from camp:) Så vi ska få en yearbook att ta med hem. Vi har också skrivit ett brev till oss själva som vi ska läsa vid jul. 
Har fått min infomation om min avresa inatt! Jag ska vara uppe till kl fyra för då går min buss till Bostons flygplats! Mitt flyg går kl 9.30 och kommer åka samma buss som Nathalie! De andra svenskarna åker vid tre tiden <3 Snart ska vi gå och äta för att sedan fixa oss till Dance party tonight:) Det börjar bli lite läskigt nu...Nu har man fått in  rutinerna här på campet och börjar känna sig som hemma och så ska man åka ifrån detta till något helt nytt igen! Men jag är så taggad!!!! 
Det känns som om jag har varit här på campet i flera veckor men samtidigt så känns det som om vi kom igår:) 
 
Talang Showen igår var jättekul och det var kul att sjunga! Haha vi hörde inte introt i början men det var roligt att springa runt på scenen:)
Hoppas allt är bra där hemma! :)
Kommer sakna dessa människor! <3 Puss på er!

Kommentarer



Postat av: Kerstin Korhonen

Lycka till och trevlig resa Jennifer! Detta fixar du lätt! Jag kommer följa din blogg och komma med lite glada tillrop här. Hoppas det är ok för dig! Kram

Svar: Det är bara roligt att veta att någon läser den:)
Info om mig!

2012-08-04 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0