My first tennis game!

Hejsan hallå!
Nu är jag hemma från min första tennis match! Eller matcher. Jag fick inte spela men jag kanske ska spela imorgon! Bara så ni vet så sög nästan alla, haha. De tyckte jag var as bra och jag spelar tennis typ två gånger om året! Haha så jag kanske ska få spela med det högsta laget :D Alla vnn sina matcher förutom en så det var bra! Vi fick mat där, visserligen pizza :S men jag tog en massa sallad istället :) Jag övade tennis idag i alla fall :) 
 
Innan tennisen idag har jag varit hemma, städat och lite annat smått och gott <3
 
Nu ska jag hjälpa Glenda med maten och senare ikväll ska jag och Sina kolla på Crazy Stupid Love som jag köpte igår för bara 40 kr :D 
Imorgon har jag tennis också, jag blev bjuden på ett pyjamas paty också! Vi fick våra tennis kläder men kjolarna har inte kommit än så vi får nog dom på onsdag! Om två dagar börjar jag skolaaaan! 
Här kommer lite bilder! Dock harr jag tagit dom själv eftersom alla var upptagna!
 
Jag efter tennis! 
Detta är tröjan :) och linnet! Shortsen är mina, men jag måste ha dom eftersom de har dresscode när man spelar match! Och kjolarna har inte kommit än :)
Detta är linnet! 
Detta är hela outfitten:)
Vårat märke!
Filmen jag köpte! :)
 
Köpte lite andra saker på Walmart men det är ju inte så kul att se på en bild med body lotion på eller något annat tråkigt! Hihi <3
 

Kommentarer



Postat av: Mikaela

Seriously, it's like you're photoshopped !! <3

Svar: Haha filmen var bäst!!! Tänkte verkligen på er när jag såg den :) pöss
Info om mig!

2012-08-21 @ 06:17:07



Postat av: Monica palmér

Snygga tenniskläder! Kul att det gick bra på träningen. Du kommer säkert bli grym!! Pöss o kjam<3

2012-08-21 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0