My first football game and my first american sleepover! <3

Heeej! 
Igår gick jag i skolan som vanligt! Hade en presentation om en nyhet i U.S government! Jag var såå nervös men det gick bra :) 
 
Efter det hade jag tennisträning och den gick as bra! Fick träna med de bästa spelarna och min tennis coatch sa att han var imponerad! Så på måndag ska jag spela en riktig match! Asså de andra har ju räknats men nu blir jag uppropad och sådant :D Så jag är hur glad som helst! Så nu kommer jag bli ännu bättre i tennis eftersom jag kommer att vara i den gruppen med de bästa spelarna :D
 
Efter träningen åkte vi hem och jag fixade mig inför the football game :) Jag och min värdmamma åkte till taco bell drive thru och köpte med oss det hem :) mums! När jag kom hem hade jag fått ett meddelande på facebook av en kille som hjälpte mig med mitt skåp, han skrev att han tyckte jag var gorgeous och han fågade ifall vi kunde hitta på något någon dag! haha :) 
 
Maddi hämtade upp mig och vi åkte till the football game! Det var så coolt, det var en black out så alla skulle klä sig i svart. Jag hade jättekul! Jag träffade en massa roliga personer och hittade en kille (Brody) som kunde Justin Biebers låtar och tyckte om One Direction :D Haha han var så rolig! Vi förlorade dock! Men nästa match ska vi vinna!!!
 
Efter matchen åkte alla till Taco Bell så det blev översvämmat med folk! Det är så roligt, för alla hänger med alla och det var bara så himla bra! Så vi åt på taco bell igen för att sedan åka hem till Allison:)
Hennes hus var enormt! Det var grindar in till en liteb väg, hon hade en damm och typ fem bilar på garage uppfarten, en basketplan och huset var 4 våningar! Vi sov på nedersta plan:)
Vi var 6 tjejer och Brody men han åkte hem vid elva :) Vi kollade på One Direction konserten! Vi hade hur kul som helst. Dansade och sjöng med i varja låt!
 
Imorse åkte vi till Bob Evans och år frukost! Det var huuur gott som helst! Allt som jag köpte kostade 9 dollar :) Och när vi skulle betala så bjöd dom mig på maten eftersom att det var fösrta gången där och jag var svensk! Haha detta är andra gången jag får min mat gratis :) Älskar USA! <3
 
Nu väntar jag på att skypa med mamma och pappa :) Ska göra lite läxor och sedan ska jag fixa mig inför Team Bonding sleepover! :D Jippi. Mitt tennis lag är så himla bäst! Alla pratar med alla och vi har alltid jättekul! Så det ska bli roligt ikväll! Jag ska baka chokladbollar och ta med :)
Allison!
Vårat fotbolls lag :)
The cheerleaders!
Jag är ändå glad att jag inte valde cheerleading för då hade jag inte träffat så underbara människor! Och tennis är lite coolare! :D haha
Liz, Madison och Allison :)
Liz, Madison, Allison och jad <3
:D 
Frulle frukost! :)
 

Kommentarer



Postat av: tova

spelade du tennis innan du kom till usa, isf hur ofta och tävlade du med?:)

Svar: Nej jag spelade inte tennis innan :) Eller jag hade spelat jätte lite innan men inte mycket! :)
Info om mig!

2012-08-25 @ 19:06:04



Postat av: Johan Palmér

Kul att du gillar tennisen. Tänkte som en liten utmaning till dig och tennisvoachen. Om han tränar dig så du blir superbra så utmanar jag och Linnea dig och han i en mixeddubbel när vi kommer över:). Så spelar vi inför fulla läktare så blir det lite prestige:) vad är det för kille? Du får maila en bild till mig:) håller med dig om att tennis är inte bara lite coolare än cheerleading, det är MYCKET coolare. Det racket vi skickar över är nysträngat med den nya Prince Beast XP senan, då kommer du spela ännu bättre, hehe. Igår spelade jag Dunlop Mark Open, jag vann alla matcher så idag ska jag spela semi och förhoppningsvis final, cross your fingers for me. Linnea vann dubbleringen i Km ihop med Clara. Och vi är vidare till final i generationsdubbel. The Palmérs äger fett på courten på 2 continenter, haha. PPP

Svar: Haha vad kul! Du kan söka på hans namn på mina vänner! han heter Timothy tror jag :) Lycka till pappsis <3
Info om mig!

2012-08-26 @ 09:27:11



Postat av: Johan Palmér

Ps. Lycka till på din match<3

2012-08-26 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0