Kommer!

Nu ör jag dö trött så ni får ett inlägg imorgon! Eller ni kan få ett snabbt idag! Gick till skolan, hade lektioner, skulle iväg till tennisen efter skolan, det var borta match så jag skulle skynda mig med att byta om och fixa mig på 8 minuter!!!!
 
Ja då tar man fram sina hjärnceller och ska föröka få upp sitt knepiga skåp! Frågade typ 10 stycken om hjälp men de kunde heller inte få upp det!!! 12 minuter senare spricker det upp för lilla mig att jag sitter och pillar på fel skåp!! Smart där!
Ja då hade man slösat sin tid på att sitta och jocksa med låset i oödan! Fick springa och byta om för att sedan hoppa in i bussen :D
 
Jag vann min dubbel match och seplade en singel match! Eller en halv för det blev så sent så vi var tvugna att avbryta :) men jag ledde med 2-1 :D Jippi! Jag ska få börja spela flera matcher för min coatch sa att jag var duktigare än han hade trott att en nybörjare skulle vara! :D 
 
Så nu är jag hemma! Imorgon blir det övernattnig hos Maddie med Allison! Ska kolla på Hunger games ;) Sedan på lördag är det pool party med tennis laget:) Övernattning där med! Ska baka något svenskt till laget och bjuda på :D Imorgon är det min första football game!!!! As taggad ;) Så denna helgen blir full späckad! Idag har jag suttit i tre timmar med ansiktet i min algebra bok! Fattar fortfarande ingenting! Eller jo lite! Och nu finns det ju ingen hemma att fråga så jag är helt ensam! :( Ingen kan hjälpa mig här hemma :( men det gick bra ändå! Är klar nu i allafall :) 
Godnatt!
Nu har kjolarna kommit!!! :D
Efter matchen :)
Lite färg på benen fick jag idag :D
 
Tennis courten vid skolan :)
 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Grattis till vinsterna. När vi pratade sist var du rätt trött. Ett tips är att gå in på Youtube och kolla forehand och backhand. Sedan ställer du dig vid spegeln med racket i handen och tränar in dess moves. Kroppen behöver ca 3000 repetitioner för att lära sig detta så du slipper tänka på detta när du spelar. Motivationen att göra det kan du finna genom hotivation, att det krävs dubbelt så många reps att lära om en rörelse:). Ha det så kul på partyt ikväll. Ppp

Svar: Haha tack för tipsen pappa! :D
Info om mig!

2012-08-25 @ 09:27:18



Postat av: Amanda

Heej, jag är en f.d utbytesstudent som bodde i Ohio förra året. Tittade runt lite på din blogg och såg att du går på Edison HS! Gud vad kul, jag gick på Margaretta High School, och bodde i Clyde. Du lär se MHS på matcher/meets och sånt för båda våra skolor är i Sandusky Bay Conference.

Vet att de finns en svensk tjej som går på MHS nu också :). Hoppas du får ett toppen år!

Svar: Heeej! Å vad kul! Ja vi mötte dom i tennis förra veckan :) Jag vet vem hon är :) Tack jag trivs verkligen jättebra här! :D
Info om mig!

2012-08-25 @ 17:27:21
URL: http://amandasusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0