I could hold you in my arms I could hold you forever <3

Hejsan!
jag hade ställt klockan på tio i sju i morse för att gå upp och spela tennis! Jag var jätte taggad och glad...Så går jag upp och det ös regnar ute, vilket betyder att man inte har någon tennisträning! :( Blev besviken men det finns inget man kan göra åt det! 
 
Då sov jag vidare vilket var ganska skönt hihi. Klockan halv elva åkte jag, Jess och Sina för att lämna henne på sin volleyboll träning och efter det postade jag något till min underbara syster:) Vi åkte hem och jag tog en promenad med hundarna (dock inte alla haha). När Sina kom fixade vi oss, Haleigh och Kimberly kom sedan och plockade upp oss, åkte vidare till McDonalds för att äta lunch och sen vidare till the fair vilket är en marknad med karuseller och sådant:) 
Jag har en sak jag måste säga bara!!! Jag fattar inte de som gör McDonalds menyer och bestämmer priserna!! Jag menar det kostar en dollar för en sliskig hamburgare och pommes fries och dricka och hela köret medans en sallad som jag tog kostar 5 dollar och 5 cents! Jag menar det makes no sence! Det är ju som att de vill att alla ska bli feta! Ja, och sedan alla de barn som är överviktiga här! idag såg jag ett barn, hon var typ 5 år och såg ut som ett berg! Det är det enda som är negativt här... maten! 
 
På the fair träffade vi Haleighs killkompisar som var jätte snälla! Fick sedan reda på att de tyckte jag var hot haha! :) Lärde de lite svenska och det var kul:) Vi åkte hem bytte om och åt mat för att sedan åka till min skola. Det var freshmens första football game så jag träffade mitt tennis lag!! ÅÅÅ vill bara börja skolan nu för alla var så himla snälla och underbara! Vi är samanlagt 17 tjejer i laget och alla är juniors förrutom en så det är bra! De presenterade alla lag för publiken och jag blev uppropad som the exchange student! haha det var kul:) Fick några roliga frågor av tjejerna!
 
Vilket språk pratar ni i Sverige? Engelska?
Vilken sida på vägen kör ni?
Har ni shopping mall i Sverige?
Va! Har du Iphone? Jag todde det bara fanns i USA?
 
Haha kommer inte ihåg alla frågor men kul var det!
Kom sedan hem för att äta mat och Glendas dotter med familj var här på besök! Har kollat på TV, städat rummet, lärt mig Taylor Swifts nya låt utantill:) Älskar den <3 Och nu ligger jag här i sängen som vanligt när jag skrive på bloggen :)
Imorgon ska vi på Happy Birthday party, innan vi åker ska jag och Coraly titta på Black Swan! Just det sjrev jag att kag kollade på filmen LOL igår! Den filmen var underbart bra!!!! Se den!!! :D
Puss
The Fair!
Kimberly! :)
Jag och Sina at the fair:)
Haha!
 
Jag utanför min skola!! <3 Längtar! 
 
 

Kommentarer



Postat av: Sofia H

Lycka till i skooolan nu Jennifer!!Det är hur kul som helst verkligen! :D

Svar: Jaaa tack!! Är as taggad! <3
Info om mig!

2012-08-18 @ 09:54:42
URL: http://sofiasresa.devote.se



Postat av: Andrea

Jag såg också filmen LOL igår! Puss

Svar: ÅÅÅ den är så bra!! :D
Info om mig!

2012-08-18 @ 12:34:46



Postat av: Malin Axelsson

Heej!
Det är jätte kul att följa bloggen och allt som du är med om. Fortsätt så!:P
Lycka till med tennisen och skolan sen:D
Massor med kramar från kussinen;)<3

Svar: Ååå vad kul att du läser <3 Puss och kram tack ! :)
Info om mig!

2012-08-19 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0