Hurt!

Hej hej!
Har varit hemma från skolan idag för jag mår som skräp just nu! Har haft feber och ont i kroppen, en enorm huvudvärk också! Om jag mår så här imorgon också ska vi åka till sjukhuset för det är tydligen någon mygga som har spridit sig hit och man var tvungen att åka till sjukhuset om man hade huvudvärk och sådant:S Och förra veckan hade jag hur stora myggbett på benen som helst :( hoppas jag år bättre imorgon och att det inte är något allvarligt :)
 
Jag missar min första hemma match imorgon! :( wääää
 
Men det kommer ju fler! Blir väckt av Glenda om ca 2 timmar, ska ta tabletter igen då:) Puss och kram :)
 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Krya på dig älsklingen min!!

2012-08-31 @ 05:11:08



Postat av: Marie Gillesen

Krya på dig. Härligt att du trivs så bra💝 Jag ser fram emot din nästa match. Tänk att även du blivit ett Tennis Ess. Hälsningar Fam. Gillesen

2012-08-31 @ 06:33:17



Postat av: Kerstin Korhonen

Krya på dig! Inget kul att vara sjuk! :-( stackars dig!

2012-08-31 @ 07:19:35



Postat av: Linnea

Stackars diiig! :( hoppas det blir bättre, skickar en slängkyss till din nu<3 älskar dig

2012-08-31 @ 18:50:30



Postat av: Kristin

Krya på dig Jennifer!

2012-08-31 @ 23:25:08



Postat av: Johan Palmér

Krya på dig. Vad är det för mygga? Mår glenda bra nu?

Svar: Japp hon mår bra nu! Och jag med! Jag vet inte vilken mygga det är, någon som har kommit till Huron från något ställe :)
Info om mig!

2012-09-01 @ 08:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0