Good morning and good night I wake up at twilight It's gonna be alright We don't even have to try It's always a good time!

yey!
Blev inget bloggande igår för jag var verkligen trött :)
Igår skypade jag med Ebba och min familj:) det var superkul! Som vanligt <3
 
Idag har varit en sådan "inte bra dag". Eller den har inte varit dålig den har bara varit sämre än alla andra dagar :) Tennisen gick inte så bra! Ändå sa min coach att jag var duktig :) så det var bra i alla fall! Glenda får komma hem från sjukhuset imorgon! Saknar henne <3 Hennes lever eller något slutade fungera! :( men nu mår hon bra! :)
 
Igår blev jag frågad till homecoming av en kille men sa nej ;) Han är inte riktigt min typ:) sen blev jag frågad av en annan kille om jag ville bli hans Valentine's date! And I was like Hallå det är august! Haha :) men det var kul :) visste dock inte vad jag skulle säga när han sa det så jag tod där som ett fån och skrattade! haha typiskt mig :) 
Sina ska på date i helgen! Våran granne frågade henne idag! Haha det är såå roligt! :D
Idag lagade jag svensk köttfärssås! De älskade det så det ska jag laga flera gånger. 
Glenda supergoda frukost omelett :D
 
Imorgon blir det match! Önska mig lycka till:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Lycka till på matchen!!!<3
Vad god omeletten ser ut:)

2012-08-29 @ 07:21:21



Postat av: Linnea

Hihi ja, lycka till på matchen<3 puss

2012-08-29 @ 07:27:20



Postat av: Johan Palmér

Lycka till. Gå in på www.essentialtennis.com. Grym coaching och teknikttäning. Börja med Splitstep.

2012-08-30 @ 07:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0