Don't wanna be left left in this world behind, say you'll run to my side.

Tjenare! 
Jag gillar att ha låttexter som rubrik som ni kanske har märkt! haha :) Gissa låten? Hihi <3 
Idag gick vi upp sent! Typ tio :) Vi fixade i ordning oss för att sedan åka till Toledo för att lämna en av hundvalparna :( Lilla Danielle :) Hon var så söt. Efter det ( det tar 1,5 h att åka dit) åkte vi till taco bell och åt lunch! Det var super gott:D Glenda sa att det var första gången vi var på taco bell och att vi var utbytesstudenter! Då fick vi välja mat för max 40 dollar :D haha så vi slapp betala! Sådant händer bara i USA. Jag tog rosa dricka. Jag har blivit ändrad när det gäller färgen rosa! Allt som är rosa dras jag till! Typ min nya regnjacka är rosa, min telefon, min väska och resväska, min dricka på taco bell! Jag väljer allt som är rosa <3 haha. Men det är en fin färg:) Idag pratade Jess om att han ska följa med mig för att köpa cowboy boots:D Jag är glaad. Har velat ha det i flera år. Så hoppas jag hittar några. 
 
Idag när vi åkte bil kom jag och tänka på pappa! han skulle verkligen tycka om radiokanalerna här:) Det spelas allt från ny till gamal rock. Så jag sitter i bilen varhe gång " ÅÅÅ den här låten älskar min pappa, ååå den här låten också!" Haha men det spelas även mycket country som jag vet att han inte är lika förtjust i:) När vi åkte bil förrut så var det en skylt som var stor, röd och gul med en fet traktor! Det betydde varning för trakorer, hihi. Det tyckte jag var roligt. Vi åkte också och kollade var Glenda bode för några år sedan:) 
 
När vi kom hem kollade jag och Sina på en romantisk komedi vars namn är.... jag kommer inte ihåg hihi. Den var i alla fall bra! Sen kollade vi på en sorlig film som hette The green mile. Den var bra och det slutade med att Sina, jag och Glenda satt med näsdukar i nävarna och sörplade ;) Sörplade vilket roligt ord egentligen :D haha nu är jag trött:) Ska sova nu, hoppas ni har det bra! 
Danielle åker bil:)
Vi sjunger till Don't stop believing :D
Taco Bell var mumsigt! 
Rosa dricka! :D

Kommentarer



Postat av: Linnea

Vad kul du verkar ha det! :)) saknar dig! Puss

Svar: saknar dig med skruttis<3
Info om mig!

2012-08-12 @ 10:29:25



Postat av: Anonym

Rosa tjejen Rockar:) Gott att de har bra musik, passar dig fint. Kul också att du valt lite bra ämnen i skolan, gillas.

Svar: Haha jag visste att du skulle säga så <3 hihi
Info om mig!

2012-08-13 @ 10:20:08



Postat av: Johan Palmér

Varför blev jag anonym? Pappis

Svar: För att du inte skrev namn :D
Info om mig!

2012-08-13 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0